MIRŐL SZÓL A PROGRAM?

Minőségi diáksport

Bővül a tanórán kívüli diáksport foglalkozások és események köre

Minőségi testnevelés

Folyamatosan fejlődnek a testnevelést tanító pedagógusok és a fittségoktatás

Egészséges életmódot támogató környezet

Olyan iskolai környezet kialakítása a cél, amely egészséges életmódra ösztönzi a tanulókat

Tanulói bevonódás

A tanulók bevonása az iskolai sport aktivitások szervezésébe, lebonyolításába

Partnerség és kommunikáció

Folyamatos tapasztalatmegosztó, tájékoztató és fejlesztést célzó kommunikáció folytatása az iskolán belül, a szülői közösséggel, más Aktív Iskolákkal és lehetséges partnerekkel a településen

Minőségi diáksport

Bővül a tanórán kívüli diáksport foglalkozások és események köre

Minőségi testnevelés

Bővül a tanórán kívüli diáksport foglalkozások és események köre

Egészséges életmódot támogató környezet

Olyan iskolai környezet kialakítása a cél, amely egészséges életmódra ösztönzi a tanulókat

Tanulói bevonódás

A tanulók bevonása az iskolai sport aktivitások szervezésébe, lebonyolításába

Partnerség és kommunikáció

Folyamatos tapasztalatmegosztó, tájékoztató és fejlesztést célzó kommunikáció folytatása az iskolán belül, a szülői közösséggel, más Aktív Iskolákkal és lehetséges partnerekkel a településen

MIBEN VÁLTOZNAK AZ AKTÍV ISKOLÁK MINDENNAPJAI?

A diákokat a testnevelés órákon kívül is arra ösztönzik, hogy sokat mozogjanak, például tanítás előtt, egyes tanórákon, tanórai szünetekben vagy a délután folyamán.

Az Aktív Iskolák a korábbiakhoz képest több és változatosabb mozgás- és sportlehetőséget biztosítanak, segítve ezzel a családok időbeosztását is.

A FEJLŐDÉSI FOLYAMAT

Az Aktív Iskola védjegyrendszerben az iskoláknak különböző mozgásra ösztönző feltételeknek kell megfelelniük.

A megvalósított programokért pontokat gyűjtenek, amelyeket mozgásösztönző eszközökre, programlehetőségekre, szolgáltatásokra tudják beváltani.

Ez alapján különböző szintű minősítéseket szerezhetnek az említett 5 fő területen.

AKTÍV ISKOLA KUTATÁSI RIPORTOK